به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ استاندار گلستان در جلسه شورای معاونین استانداری گلستان، با اشاره به اقدامات دولت در پشتیبانی از جنگ، کنترل بازار و پاسخگویی به نیازهای اساسی، از تلاشهای رئیسجمهور و اعضای هیئت دولت، قدردانی کرد.
علیاصغر طهماسبی از پیگیریهای انجامشده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی درباره کریدور شمال–جنوب و خط ریلی بندرترکمن_بندرگز خبر داد.
طهماسبی با اشاره به کسب رتبه اول استان در مبارزه با مواد مخدر، خواستار استمرار این روند شد.
استاندار گلستان با تاکید بر صرفهجویی و مدیریت مصرف انرژی در ادارات استان، نظارت جدی بر این موضوع و اجرای اقدامات عملی برای صرفه جویی را خواهان شد.
علیاصغر طهماسبی برگزاری همایش بزرگ میثاق عاشورایی با حضور علما و روحانیون و مدیران اجرایی را اقدامی ارزشمند در تقویت فرهنگ دینی دانست و از دستاندرکاران این رویداد قدردانی کرد.
وی ادامه داد: تقویت ناوگان ترابری فرمانداریها و توجه به بهبود معیشت کارکنان دولت، پاسخگویی سریع و مؤثر به درخواستها و مشکلات مردمی، صادرات ۵۵۰۰ تن سیبزمینی با پیگیری استاندار و بهبود اقتصاد کشاورزان، تولید ۲۵۰ مگاوات انرژی خورشیدی تا پایان سال، تنظیم برق مراوه تپه با وارد مدار شدن ۳ مگاوات برق جدید از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام /