سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پاسخگویی مستقیم شهردار محمدیه به مطالبات شهروندان در سامانه سامد استانداری قزوین

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۳۵۷۲۰۸
برنا- گروه استانها: شهردار محمدیه هم اکنون با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مستقر در استانداری قزوین، به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد پیری شهردار محمدیه روز دوشنبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مستقر در استانداری قزوین، به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان است. 

در این برنامه ارتباطی که با هدف تقویت نظام پاسخگویی و تسهیل ارتباط بی ‌واسطه میان مدیران اجرایی و شهروندان برگزار می شود، محمد پیری ضمن گفت‌وگوی مستقیم با تماس‌گیرندگان، درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات مطرح‌شده در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، عمرانی و مدیریت شهری را دریافت و دستورات لازم جهت پیگیری و رسیدگی به آن‌ها را صادر خواهد کرد.

شهردار محمدیه در حاشیه این برنامه با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان اظهارداشت: رویکرد مدیریت شهری محمدیه مبتنی بر افزایش شفافیت، ارتقای سطح پاسخگویی و توجه به مطالبات مردمی است و حضور در سامانه سامد فرصتی ارزشمند برای شنیدن بی‌واسطه دیدگاه‌ها و دغدغه‌های شهروندان فراهم می‌کند.

پیری تصریح کرد: مطالبات ثبت‌شده در این سامانه پس از دسته‌بندی و بررسی تخصصی، از طریق واحدهای مرتبط در شهرداری پیگیری خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ مناسبی به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام

نظر شما