به گزارش خبرگزار برنا از قزوین؛ مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی کسب ۳ مدال ارزشمند(۲ مدال نقره کومیته تیمی و مدال برنز کومیته انفرادی) توسط «بهمن عسگری» و «علی اصغر آسیابری» ۲ کاراته کای شایسته و ملی پوش استان در رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان اسیا در کشور اندونزی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم ا... الرحمن الرحیم
با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)و در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان قزوین رقم زدند.
«بهمن عسگری» و «علی اصغر آسیابری» ۲ کاراته کای شایسته استان و تیمملی کاراته کشورمان موفق شدند در بخش کومیته تیمی به مدال ارزشمند نقره دست بایند و در کومیته انفرادی وزن ۸۴- کیلوگرم علی اصغر آسیابری موفق شد مدال ارزشمند برنز را کسب نماید تا با درخشش کاراته کاهای استان تیم ملی کشورمان در جایگاه دوم آسیا بایستد و افتخاری بر افتخارات ورزش دیار مینودری بیفزایند.
اینجانب این موفقیت ارزشمند را به مردم سرافراز استان قزوین، جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان، هیات کاراته استان و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده،موفقیت تمامی قهرمانان افتخار آفرین دیار مینودری را از درگاه ایزد منان خواستارم.
انتهای پیام