سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مدیرروستا: در دور دوم جام جهانی مباحث تاکتیکی بیشتر می‌شود/ حیف شد که صعود نکردیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۹:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۷۳۵۲
برنا - گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص جام جهانی و روندی که تا این لحظه طی شده صحبت کرد.

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: در مرحله اول بازی‌ها بخاطر افزایش تیم‌ها، انتظار داشتم شاهد بازی‌هایی فیزیکی باشیم. تیم‌ها در این مرحله تقریبا تلفیقی از بازی فیزیکی و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند چون برای خیلی از تیم‌ها اینگونه بازی کردن مفیدتر است.

وی افزود: بیشتر تیم‌ها در مرحله گروهی شانس صعود دارشتند. در نتیجه تلاش کردند با ارائه بازی فیزیکی امتیاز بگیرند و به مرحله بدی برسند. در مرحله دوم بحث تاکتیکی برجسته‌تر خواهد شد و بدنسازی هم خود را نشان می‌دهد.

کارشناس فوتبال ایران درباره کیفیت این جام عنوان کرد. به نظرم ۴۸ تیمه شدن جام جهانی باعث افت کیفیت جام شد. از جام جهانی قبلی تا این جام هم بیشتر مسائل خارج از زمین مورد توجه قرار گرفته است. فیفا دنبال مباحث اقتصادی و افزایش تماشاگران است و در نتیجه تیم‌ها را افزایش داده که این مساله روی کیفیت بازی‌ها تاثیرگذاشته است.

مدیرروستا درباره کیفیت فنی تیم‌های مدعی توضیح داد: همان مدعیان سنتی همیشگی چون فرانسه، آلمان، آرژانتین و شاید برزیل مدعیان قهرمانی هستند و دیدن بازی‌های آن‌ها را توصیه می‌کنم.

وی ادامه داد: پیشتر اعلام کرده بودم در این جام جهانی شاهد شگفتی خواهیم بود و دیدیم که در چند بازی این مساله وجود داشت. البته این شگفتی‌سازی‌های بعید است تا مراحل بالایی ادامه پیدا کند. 

مدیرروستا درخصوص عدم صعود تیم ملی به دور حذفی گفت: واقعا حیف شد به دور حذفی نرسیدیم. همه چیز دست خودمان بود اما کار به اما و اگر کشید. اگر نیوزلند را می‌بردیم، قطعا صعود می‌کردیم اما به هر حال فوتبال همین است و به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما