سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حاشیه امنی برای مجرمان و اراذل و اوباش در کرمانشاه وجود ندارد

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۵:۱۴
کد خبر: ۲۳۵۷۳۷۶
برنا- گروه استان‌ها: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر نبود کوچک‌ترین حاشیه امنی برای مجرمان و اراذل و اوباش در استان، از سرگیری طرح امنیت محله‌محور خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی شهرستان سنقر، اظهار داشت: خوشبختانه با جدیت و پشتکار همکاران پرتلاش در بخش‌های مختلف انتظامی، مجرمان و به‌ویژه اراذل و اوباش از کوچک‌ترین حاشیه امنیتی برخوردار نیستند. وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی پلیس ایجاد احساس امنیت و ارتقای آن در میان مردم و مقابله با مخلان نظم جامعه است، افزود: دو گونه امنیت شامل امنیت عینی و امنیت ذهنی می‌شود؛ ابتدا مردم باید امنیت را به‌چشم ببینند تا آن را احساس کنند و این امر تنها با تلاش حداکثری مأموران در مأموریت‌های محوله میسر می‌شود.

حاجیان با بیان اینکه مشاهده جدیت پلیس در اجرای وظایف باعث افزایش احساس امنیت و دلگرم شدن شهروندان می‌شود، تصریح کرد: همه همکاران ما در استان هدفی جز برقراری امنیت و آرامش پایدار برای مردم ندارند و آن‌ها از شریف‌ترین و کم‌توقع‌ترین کارکنان نیروهای مسلح هستند که شبانه‌روز در میدان خدمت حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه حرفه‌ای بودن و داشتن دانش و تجربه از مولفه‌های قدرت‌ساز است، خاطرنشان کرد: اکثر کارکنان انتظامی کرمانشاه از این خصایص بهره‌مند هستند که باعث موفقیت در بیشتر مأموریت‌ها شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین شناخت جغرافیا و عوامل مربوط به جرم را از ویژگی‌های پلیس موفق دانست و افزود: مأموران انتظامی کرمانشاه در این زمینه شرایط خوبی دارند که منجر به رشد کشفیات در سال‌های اخیر شده است.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام مأموران در برخورد با جرائم گفت: به همت همکاران، مجرمان و به‌ویژه اراذل و اوباش تحت رصد و مراقبت قرار دارند و امروز اگر جرمی در استان رخ دهد یا نیاز به حضور پلیس باشد، همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حضور می‌یابند تا حقی از کسی ضایع نشود.

حاجیان در پایان از تداوم دوباره طرح امنیت محله‌محور خبر داد و از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی سنقر به خاطر اقدامات شبانه‌روزی و ایجاد امنیت در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما