سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پیام تبریک علی تاجرنیا به مالک باشگاه نساجی مازندران

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۶:۲۸
کد خبر: ۲۳۵۷۴۳۲
برنا - گروه ورزشی: سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار پیامی، صعود شایسته و ارزشمند تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت.

به گزارش برنا، باشگاه استقلال به مالک باشگاه نساجی مازندران پیام تبریکی را ارسال کرد.

 در متن این پیام آمده است: جناب آقای رضا حدادیان، مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران

صعود شایسته، مقتدرانه و افتخارآفرین تیم نساجی به لیگ برتر را صمیمانه به جنابعالی، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران، کادر فنی، بازیکنان پرتلاش این تیم و به‌ویژه هواداران پرشور، وفادار و کم‌نظیر نساجی تبریک عرض می‌کنم.

بی‌تردید این موفقیت حاصل ماه‌ها تلاش، همدلی، صبوری و ایمان مجموعه‌ای است که در روز‌های سخت نیز دست از حمایت تیم محبوب خود بر نداشت. همچنین لازم می‌دانم این دستاورد ارزشمند را به جناب آقای رضا عنایتی، سرمربی محترم نساجی که از سرمایه‌های ارزشمند فوتبال ایران و از اعضای خانواده بزرگ استقلال هستند، تبریک بگویم؛ کسی که نقش مهمی در این بازگشت شیرین و امیدبخش ایفا کرد.

بازگشت نساجی به لیگ برتر، خبری خوش برای فوتبال ایران است. حضور این باشگاه ریشه‌دار و مردمی نه تنها بر جذابیت و کیفیت رقابت‌های لیگ برتر می‌افزاید، بلکه بار دیگر شور و هیجان فوتبال را به ورزشگاه‌های مازندران زیبا بازمی‌گرداند. حقیقت آن است که جای خالی نماینده‌ای شایسته از استان فوتبال‌خیز مازندران در لیگ برتر به‌شدت احساس می‌شد و خوشبختانه نساجی با عزمی راسخ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جای خالی را پر کرد.

در پایان، ضمن تبریک مجدد این موفقیت ارزشمند، برای باشگاه بزرگ نساجی در فصل پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش دارم و امیدوارم روابط دوستانه، محترمانه و دیرینه میان دو باشگاه استقلال و نساجی مازندران همچنان مستحکم، صمیمانه و پایدار باقی بماند.

علی تاجرنیا

رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال

 انتهای پیام/ 

نظر شما