سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

سازوکار معرفی نماینده سوم ایران در آسیا مشخص شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۶:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۷۴۸۲
برنا - گروه ورزشی: سازمان لیگ فوتبال ایران به صورت رسمی اعلام کرد تورنمنت سه جانبه‌ای برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.‌

به گزارش برنا، با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تکلیف نماینده سوم ایران در رقابت‌های آسیایی از طریق یک مسیر پلی‌آفی مشخص خواهد شد. طبق این مصوبه، تیم‌های اول و دوم لیگ برتر به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کنند اما سهمیه سوم ایران در لیگ قهرمانان سطح دو آسیا، پس از یک تورنمنت سه‌جانبه تعیین می‌شود.

از این رو ابتدا پرسپولیس و چادرملو اردکان در تاریخ ۵ تیر به مصاف هم می‌روند و برنده این دیدار در ۸ تیر مقابل گل‌گهر سیرجان قرار خواهد گرفت. تیم برنده این مسیر، به عنوان نماینده سوم ایران در رقابت‌های آسیایی معرفی می‌شود‌.

پرسپولیس با پیش بینی چنین مسیری تمرینات خود را آغاز کرده بود اما گل‌گهر از همان ابتدا و با مطرح شدن چنین تصمیمی، مخالفت خود را برای شرکت در این تورنمنت اعلام کرده بود. حال باید دید در چنین شرایطی موضع سه تیم چه خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

نظر شما