سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

جزئیات برگزاری پلی‌آف بقا برای مس رفسنجان

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۷۴۸۷
برنا - گروه ورزشی: مس رفسنجان در صورت پیروزی در دیداری برابر تیم سوم لیگ آزادگان، سهمیه حضور در لیگ برتر فصل آینده را کسب خواهد کرد.

به گزارش برنا، در یکی از مهم‌ترین مصوبات فدراسیون فوتبال، وضعیت سقوط و صعود لیگ برتر نیز تعیین تکلیف شد. طبق این تصمیم، تیم انتهای جدول لیگ برتر یعنی مس رفسنجان باید در یک دیدار پلی‌آف و در زمین بی‌طرف در تاریخ ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم لیگ یک برود.

برنده این مسابقه به همراه قهرمان و نایب‌ قهرمان لیگ یک فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد. همچنین طبق مصوبه جدید در پایان فصل آینده لیگ برتر، ۴ تیم انتهای جدول به لیگ یک سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما