به گزارش برنا، در یکی از مهمترین مصوبات فدراسیون فوتبال، وضعیت سقوط و صعود لیگ برتر نیز تعیین تکلیف شد. طبق این تصمیم، تیم انتهای جدول لیگ برتر یعنی مس رفسنجان باید در یک دیدار پلیآف و در زمین بیطرف در تاریخ ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم لیگ یک برود.
برنده این مسابقه به همراه قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد. همچنین طبق مصوبه جدید در پایان فصل آینده لیگ برتر، ۴ تیم انتهای جدول به لیگ یک سقوط میکنند.
انتهای پیام/