سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

بازگشت «بامداد خمار» به شبکه نمایش خانگی

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۳۵۷۴۹۰
برنا - گروه فرهنگ و هنر: فصل دوم سریال «بامداد خمار» از ۲۲ تیرماه منتشر می‌شود.

 مجموعه «بامداد خمار» که فصل نخست آن پاییز سال گذشته با استقبال مخاطبان همراه شد، حالا با ادامه روایت عاشقانه خود به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد.

این سریال به کارگردانی نرگس آبیار، تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و مدیریت پروژه مجیدرضا مصطفوی تولید شده و اقتباسی از رمان پرفروش فتانه حاج‌سیدجوادی است.

سریال «بامداد خمار» ۳ فصل دارد که فصل اول آن در ۱۳ قسمت پخش شده و فصل سوم نیز در حال ضبط است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما