به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت الله مظفری، نماینده ولی فقیه در استان، در سخنانی با تأکید بر اهمیت منابع طبیعی، انرژی را از «نعمتهای ارزشمند الهی» خواند و ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در استفاده از این منابع را یادآورشد.
وی با اشاره به چالشهای پیشرو در فصل تابستان، اظهارداشت: با شروع گرمای هوا، فشار بر زیرساختهای تولید و توزیع انرژی بهشدت افزایش مییابد لذا صرفهجویی در مصرف انرژی نه تنها یک ضرورت اقتصادی، بلکه یک وظیفه اخلاقی و دینی است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآورشد: همکاری و مشارکت همگانی مردم در استفاده «بهینه و مقرونبهصرفه از انرژی»، نقش کلیدی در حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بحرانهای احتمالی در تأمین برق و آب خواهد داشت.
امام جمعه قزوین تأکید کرد مدیریت درست مصرف، تضمین میکند تا روشنایی و خدمات انرژی به طور پایدار به خانههای همه شهروندان برسد.
انتهای پیام