سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

تأکید نماینده ولی فقیه بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در ایام تابستان

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۴:۱۷
کد خبر: ۲۳۵۷۵۲۹
برنا- گروه استانها: نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به افزایش فشار بر زیرساخت‌های انرژی با آغاز فصل تابستان، از مردم خواست با توجه به ارزش والای منابع انرژی، در مصرف آب، برق و گاز با مدیریت و صرفه‌جویی رفتار کنند تا پایداری شبکه انرژی برای تمامی خانه‌ها تضمین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت الله مظفری، نماینده ولی فقیه در استان، در سخنانی با تأکید بر اهمیت منابع طبیعی، انرژی را از «نعمت‌های ارزشمند الهی» خواند و ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در استفاده از این منابع را یادآورشد.

وی با اشاره به چالش‌های پیش‌رو در فصل تابستان، اظهارداشت: با شروع گرمای هوا، فشار بر زیرساخت‌های تولید و توزیع انرژی به‌شدت افزایش می‌یابد لذا صرفه‌جویی در مصرف انرژی نه تنها یک ضرورت اقتصادی، بلکه یک وظیفه اخلاقی و دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآورشد: همکاری و مشارکت همگانی مردم در استفاده «بهینه و مقرون‌به‌صرفه از انرژی»، نقش کلیدی در حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بحران‌های احتمالی در تأمین برق و آب خواهد داشت. 

امام جمعه قزوین تأکید کرد مدیریت درست مصرف، تضمین‌ میکند تا روشنایی و خدمات انرژی به طور پایدار به خانه‌های همه شهروندان برسد.

انتهای پیام

نظر شما