به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آیینی معنوی، شهرام احمدپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با حضور در منزل خانواده یکی از ایثارگران عرصه اهدای عضو، ضمن ادای احترام به مقام والای این عزیز سفرکرده، از اقدام فداکارانه و ایثار خانواده وی تجلیل کرد.
در این دیدار که با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو و تکریم ایثارگریهای صورت گرفته انجام شد، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، قاسمی فرماندار البرز، نایب رئیس شورای اسلامی شهر الوند و اعضای هیئت مدیره انجمن اهدای عضو استان نیز حضور داشتند ازخانواده جانبخش و اهدا کننده عضو «علی اکبر محمدی» تجلیل شد.
احمدپور معاون سیاسی استاندار در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع ایثار و ازخودگذشتگی در فرهنگ ایرانی-اسلامی، اظهار داشت: تصمیم شجاعانه و ایثارگرانه این خانواده در اهدا کردن اعضای عزیزشان، الگویی ماندگار از نوعدوستی و حیاتبخشی است.
وی با بیان اینکه اهدای عضو، مصداق بارز «بخشیدن زندگی دوباره» است، افزود: آنچه خانوادههای اهداکننده انجام میدهند، فراتر از یک اقدام پزشکی، یک حرکت بزرگ فرهنگی و انسانی است که آثار آن در جامعه، همواره جاری و ساری خواهد بود. تقدیر از این خانوادهها وظیفه ماست، چرا که آنها با عبور از اندوه شخصی، به فکر نجات همنوعان خود بودهاند.
در ادامه این دیدار، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گفت: اهدای عضو جلوهای روشن از ایثار و ازخودگذشتگی است که میتواند جان چندین انسان را نجات داده و امید را به خانوادههای نیازمند بازگرداند. خانوادههای اهداکننده با وجود تحمل غم فقدان عزیز خود، تصمیمی بزرگ و انسانی اتخاذ میکنند که شایسته بالاترین قدردانیهاست.
انتهای پیام