به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "فیروزبخت"، افزود: این واحد صنفی بدون اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و بدون برخورداری از تجهیزات و شرایط استاندارد، اقدام به ارائه خدمات پزشکی کرده بود که میتوانست سلامت مراجعهکنندگان را به خطر بیندازد.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تأکید بر تداوم برخورد با متخلفان در حوزه سلامت، خاطر نشان کرد: پرونده این واحد صنفی برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی ارسال شده است.
انتهای پیام