سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پلمب یک واحد صنفی غیرمجاز در حوزه پزشکی

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۲:۵۴
کد خبر: ۲۳۵۷۵۷۴
برنا - گروه استان‌ها: فرمانده انتظامی جیرفت در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با همکاری کارشناسان بهداشتی، یک واحد صنفی را که به‌صورت غیرمجاز در حوزه خدمات پزشکی فعالیت داشت، شناسایی و پلمب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "فیروزبخت"، افزود: این واحد صنفی بدون اخذ مجوز‌های لازم از مراجع مربوطه و بدون برخورداری از تجهیزات و شرایط استاندارد، اقدام به ارائه خدمات پزشکی کرده بود که می‌توانست سلامت مراجعه‌کنندگان را به خطر بیندازد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تأکید بر تداوم برخورد با متخلفان در حوزه سلامت، خاطر نشان کرد: پرونده این واحد صنفی برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام

نظر شما