به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ در آخرین روزهای فصل زیبای بهار و در آستانه فصل تابستان، فصل روزهای پرکار شهرداری، برگ تازهای از دفتر پربار خدمات رسانی شهرداری فاضل آباد به شهروندان ورق خورد و شهردار شهر فاضل آباد از آغاز فاز چهارم پروژه جاده سلامت خبر داد.
کمیل واعظی شهردار فاضل آباد گفت: شاهد رضایت بیشمار شهروندان بویژه ساکنین اطراف خط نفت از اجرای پروژه جاده سلامت که منجر به بهسازی این منطقه از شهر که سالیان متمادی به جهت همجواری با مسیر خط لوله انتقال نفت از خدمات شهری بی نصیب مانده بودند، هستیم.
واعظی افزود: انشالله و با یاری پروردگار باریتعالی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری شهروندان گرامی، بتوانیم این پروژه را تا انتهای شهرک فرهنگیان ادامه داده تا پروژه بهسازی این مسیر شامل آسفالت، احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی و ایجاد فضای سبز، تکمیل گردد.
شهردار فاضل آباد در پایان تأکید کرد: با تامین اعتبار لازم و همراهی و مشارکت شهروندان عزیز در پرداخت به موقع عوارض، در صددیم این پروژه تا هفته دولت سال جاری تکمیل و افتتاح گردد.
انتهای پیام/