به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان؛ نشست رئیس اداره سرمایهگذاری با برخی از مدیران پروژههای در حال اجرا در حوزه سرمایهگذاری با هدف بررسی روند اجرای طرحها و تبادل نظر پیرامون مسائل و ظرفیتهای موجود برگزار شد.
در این نشست، رئیس اداره سرمایهگذاری شهرداری گرگان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در دو سال اخیر اظهار کرد: سیاست و برنامه شهرداری گرگان همواره حمایت و تسهیلگری برای سرمایهگذاران بوده است؛ موضوعی که همواره مورد تأکید مهندس طاهری شهردار گرگان نیز قرار دارد.
آرش فولادیان افزود: در مقابل این حمایتها، انتظار میرود سرمایهگذاران به عنوان شریک اصلی پروژههای شهری به تعهدات خود عمل کرده و در پیشبرد پروژهها همکاری لازم را داشته باشند.
فولادیان با بیان اینکه در ۲ سال گذشته تلاش شده فرهنگ سرمایهپذیری در مدیریت شهری گرگان تقویت شود، تصریح کرد: سرمایهگذاران لازم است با ارائه مستندات و گزارشهای دورهای، آخرین وضعیت پروژههای خود را اعلام کنند تا روند پیگیری و حمایتهای شهرداری با دقت بیشتری انجام شود.
وی همچنین با اشاره به سیاستهای اقتصادی مدیریت شهری گفت: یکی از رویکردهای اصلی ما جلوگیری از خامفروشی داراییها و حرکت به سمت ایجاد ارزش افزوده است تا از این طریق منابع مالی پایدار برای شهرداری فراهم شود.
در ادامه این نشست، مدیران پروژهها ضمن قدردانی از حوزه سرمایهگذاری شهرداری گرگان، آخرین وضعیت پروژههای خود را تشریح کردند و به طرح مسائل و انتظارات خود پرداختند.
انتهای پیام /