سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

 پرواز ووشوکاران ایران به چین

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۳۵۷۶۱۸
برنا - گروه ورزشی: کاروان  تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران عازم کشور چین شد.

 به گزارش برنا، ملی پوشان ووشوی ایران پریدند.

 تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های ساندا کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شد.

ملی‌پوشان صبح فردا وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر خواهند شد تا تمرینات خود را از سر بگیرند. رامین موحدنیا و مریم هاشمی به‌عنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز به‌عنوان مربی، ملی‌پوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما