سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

گل گهر سیرجان میزبان اردوی تیم ملی پاراتیروکمان شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۱:۵۷
کد خبر: ۲۳۵۷۶۴۶
برنا - گروه ورزشی: هجدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراتیروکمان در مسیر حضور در پاراآسیایی ناگویا 2026، به میزبانی باشگاه گل‌گهر سیرجان برگزار می‌شود.

هجدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ملی پاراتیروکمان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی ناگویا 2026، از یکم تا بیست و پنجم تیر ماه به میزبانی باشگاه گل گهر سیرجان در استان کرمان برگزار می شود.

سمیه رحیمی، هادی نوری (اصفهان)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)،محمدرضا زندی، محدثه باباحبیب (تهران)، امیرمحمد بارانی(البرز)، شاهرخ زمانی (چهارمحال و بختیاری)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی)، مریم یاورپور (یزد) ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر زهرا نعمتی سرمربی و محمدصالح پالیزبان، امین علی خانی مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

در این اردو میلاد قیاسی مربی بدنساز، مهدی توسلی و زینب علیزاده مربیان مدعو، محمد هادیزاده روانشناس، حانیه فولادی کارشناس تغذیه ملی پوشان را همراهی می کنند.

سرپرستی اردو برعهده مریم سالاپور است و حجت الاسلام ایمان قربانیان به عنوان نماینده فرهنگی در این اردو حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما