سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور در گفت‌و‌گو با برنا:

تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به جایگاههای سوخت مراجعه کنید

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۷:۲۸
کد خبر: ۲۳۵۷۸۱۷
برنا - گروه اقتصادی؛ سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور گفت: با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکانپذیر است.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا اظهار داشت: با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکانپذیر است.

وی افزود: طی روز‌های اخیر هم برای جایگاه‌های سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانک‌ها داشتند و هم برای مردم مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت که با مساعدت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به جایگاه‌ها و نیز صبوری مالکان و کارکنان محترم شرایط را مدیریت کردیم ولی از امروز وضعیت سختتر شده و عملا مردم عزیز برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه‌ها مراجعه کنند یا نهایتا اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند.

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور تصریح کرد: البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارت‌های بانکی و کارتخوان‌های بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است، اما با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحتتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولان محترم سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما