وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتخاذ تدابیر ویژه برای جلوگیری از قطع خدمات ارتباطی مشترکان در پی اختلالات اخیر شبکه بانکی کشور خبر داد.
به گزارش برنا، ستار هاشمی در پیامی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، اعلام کرد که به دنبال بروز اختلال در شبکه بانکی و با هدف تسهیل امور شهروندان هماهنگیهای لازم با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه انجام شده است.
به گفته وزیر ارتباطات بر اساس این هماهنگیها تا زمان بازگشت کامل شرایط به حالت عادی، خدمات مشترکانی که به دلیل اختلالات ایجادشده موفق به پرداخت قبوض خود نشدهاند قطع نخواهد شد.
هاشمی تاکید کرد این تصمیم با هدف کاهش مشکلات احتمالی برای مردم و تداوم دسترسی آنان به خدمات ارتباطی در شرایط فعلی اتخاذ شده است.
انتهای پیام/