سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دکتر پزشکیان اسلام‌آباد را ترک کرد

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۳۵۷۹۵۴
برنا - گروه سیاسی: رئیس جمهور پس از انجام سفری یک روزه به پاکستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات این کشور، اسلام‌آباد را ترک کرد.

به گزارش برنا، مسعود پزشکیان در جریان سفر یک روزه به پاکستان، با فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در جریان این سفر همچنین به رئیس جمهور دکترای افتخاری جراحی قلب از سوی دانشکده تخصص جراحی این کشور اعطا شد.

در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی دکتر پزشکیان را همراهی می‌کردند.

نظر شما