اتحادیه ژیمناستیک آسیا در پیج رسمی خود با انتشار تصویری از دختران ژیمناستیک هنری کشورمان که برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردهاند نوشت: «ژیمناستهای هنری بزرگسال بانوان ایران دوباره به صحنه رقابتهای آسیایی بازگشتند.
این یک لحظه پرافتخار و ارزشمند برای ادامه روند توسعه ژیمناستیک بانوان در ایران است.»
انتهای پیام/