سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پاسخ بنیاد ملی نخبگان به ابهامات جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۳۵۸۱۷۹
برنا - گروه علمی و فناوری: رئیس بنیاد ملی نخبگان در اظهاراتی به برخی ابهامات و سوالات درباره جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی پاسخ داد.

معاون علمی رئیس‌جمهور با اشاره به ساز و کار اجرایی جذب نخبگان گفت: بخشی از تأخیر‌ها در اجرای برخی فراخوان‌های جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ناشی از محدودیت پست‌های سازمانی و اعلام نیاز دستگاه‌ها بوده است.

به گزارش معاونت علمی ریاست‌جمهوری، حسین افشین افزود: پیگیر تحقق تعهدات باقی مانده هستیم تا فراخوان‌های بعدی نیز با جدیت اعلام و پیگیری شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تعیین تکلیف درخواست‌های معوق و ایجاد سازوکار‌های مؤثرتر برای جذب و نگهداشت نخبگان با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه فرهنگ بهره‌مندی از نیروی انسانی نخبه در ساختار اجرایی کشور به تدریج در حال ترویج است و سهم دستگاه‌های اجرایی از به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از زیست‌بوم نخبگان رو به افزایش است.

انتهای پیام/

نظر شما