سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان

۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۱:۴۹
کد خبر: ۲۳۵۸۱۸۷
برنا - گروه بین‌الملل: در اثر حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودروی در حال حرکت در جنوب لبنان، دو نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش برنا به نقل از النشره، رژیم اشغالگر بار دیگر آتش بس لبنان را نقض کرده و یک خودروی در حال حرکت را در منطقه کفررمان در جنوب این کشور هدف حمله پهپادی قرار داد.

رژیم صهیونیستی امروز همچنین یک خودروی دیگر را در منطقه حی الدیر در جنوب لبنان هدف قرار داده است. 

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم اشغالگر در این حملات پهپادی خود، دو نفر از لبنانی‌ها را به شهادت رساند.

انتهای پیام 

نظر شما