سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پیاتزا: عملکرد خوبی مقابل فرانسه داشتیم/ از ست چهارم کاملا وارد بازی شدیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۰۴:۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۸۲۵۶
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است شاگردانش با وجود شکست مقابل فرانسه عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش برنا، روبرتو پیاتزا در مورد شکست سه بر دو تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ اظهار داشت:  ما بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم عملکرد قابل قبول و مثبتی مقابل فرانسه داشتیم. دیروز با رئیس صحبت می‌کردم و او از من پرسید که درباره فردا چه احساسی داری؟ من گفتم که یک بازی خوب انجام خواهیم داد. نمی‌دانم می‌توانیم ببریم یا نه، اما مطمئنم که بازی خوبی ارائه خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: البته ما باید از دوستانمان یاد بگیریم که چگونه می‌شود والیبال هوشمندانه بازی کرد، چگونه می‌شود در دفاع توپ‌ها را حفظ کرد و چگونه می‌شود بازی را کنترل کرد؛ نه اینکه فقط بخواهیم امتیاز بگیریم، بلکه بخواهم به تیم کمک کنیم. این چیزی است که باید خیلی درباره‌اش یاد بگیریم.

روبرتو پیاتزا درباره تفاوت این مسابقه با دیدار بلژیک، گفت: تفاوت این بازی با بلژیک این بود که مقابل بلژیک از همان اول کاملاً در جریان بازی نبودیم. اما امروز از ست چهارم کاملاً وارد بازی شدیم. امیدوارم فردا بتوانیم از همان ابتدای مسابقه کاملاً در بازی باشیم. بهتر است از همان ابتدا خوب شروع کنیم. اما فردا یک بازی بسیار سخت دیگر مقابل آمریکا داریم. آنها تیمی کامل و آماده هستند و می‌توانند بازیکنانشان را جابه‌جا کنند. ما هم می‌توانیم تعویض انجام دهیم، اما نه با همان سطح تجربه‌ای که آمریکا دارد.

او درباره اشتباه ارنج تیم ایران در ست سوم افزود: عجیب نبود. این قانون است. مبین باید داخل زمین می‌بود، چون قرار بود تعویضی انجام شود. اما او فراموش کرد. در نهایت انگار من باید به بازیکنان یادآوری کنم که آنها بازیکن هستند و باید برای ورود به زمین و انجام تعویض آماده باشند. فردا توضیح می‌دهم چرا، چون باید قوانین را بدانید. این موضوع برای من جدید نیست. وقتی خطایی رخ می‌دهد، تمام امتیاز‌هایی که در آن چرخه خطا به دست آورده‌اید از دست می‌رود و تیم مقابل یک امتیاز می‌گیرد. 

انتهای پبام/

نظر شما