سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

یاکین: سوئیس شایسته صدرنشینی در گروه دوم جام جهانی بود

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۰۴:۰۲:۵۱
کد خبر: ۲۳۵۸۲۵۸
برنا - گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی سوئیس پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه دوم جام جهانی ، شاگردانش را ستود.

به گزارش برنا، مورات یاکین سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس پس از برد شیرین شاگردانش مقابل کانادا و صعود به عنوان صدرنشین گروه B  گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که پیروز شدیم. روزهای بیشتری برای استراحت داریم و می‌توانیم مدت بیشتری ریکاوری کنیم. باید دوباره سازماندهی شویم، تمرکزمان را بالا ببریم و به نکات مهم توجه کنیم. این وقفه نه‌تنها برای بازیکنان، بلکه برای کادر فنی نیز اهمیت زیادی دارد. 

وی عنوان کرد: فشار زیادی روی ما بود، چون نیاز داشتیم پیروز شویم. حالا این کار را به عنوان یک تیم انجام دادیم و فکر می‌کنم شایسته جایگاهی هستیم که در آن قرار داریم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و امیدورام در دور حذفی هم بهترین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما