به گزارش برنا، به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان در بیانیهای تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را با این ادعا توجیه کرده که این شهروندان تهدیدی برای نیروهای اشغالگر آن محسوب میشدند.
بر اساس این بیانیه، این تجاوز ساعت ۱۶:۳۰ با حمله موشکی یک پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شد و در نتیجه آن دو شهروند غیرنظامی لبنانی که به طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند، به شهادت رسیدند.
حزب الله بار دیگر تاکید کرد اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار آتشبسی است که لبنان تاکنون به آن پایبند بوده است.
این جنبش همچنین اعلام کرد این تجاوزات و نقضهای مکرر رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد و ثبت و رصد میکند.
انتهای پیام/