به گزارش برنا، محمد شهباز شریف نخستوزیر پاکستان روز چهارشنبه تلفنی با تمیم بن حمد امیر قطر گفتوگو کرد.
به گزارش الجزیره، نخستوزیر پاکستان از قطر و امیر این کشور بابت حمایت از تلاشهای صلح که منجر به امضای یادداشت تفاهم تاریخی میان ایران و آمریکا در اسلام آباد شد، تقدیر و تشکر کرد.
محمد شهباز شریف گفت که در گفتوگوی تلفنی با امیر قطر بر سر اهمیت حفظ این توافق از طریق تداوم گفتوگو و تلاشهای دیپلماتیک توافق کردهاند.
نخستوزیر پاکستان افزود که در این تماس خرسندی خود از پیشرفت مثبت طی دور نخست مذاکرات فنی در سوئیس را ابراز کرد.
انتهای پیام/