سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

سرمربی اسکاتلند: فکر می‌کنم وقت آن است که به خانه برمی‌گردیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۲:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۸۲۹۸
برنا - گروه ورزشی: سرمربی اسکاتلند در نشست خبری پس از شکست برابر برزیل با ناامیدی از صعود صحبت کرد. 

به گزارش برنا، استیو کلارک گفت: صادقانه بگویم، فکر می‌کنم به خانه برمی‌گردیم.

 سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند، پس از پایان مسابقه اظهار داشت: کار را برای خودمان سخت کردیم. گل‌ها را به حریف هدیه دادیم و اجازه دادیم بازی مطابق میل آنها پیش برود. این واقعاً ناامیدکننده بود.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش افزود: تلاشی که بازیکنان انجام دادند فوق‌العاده بود. آنهایی که در آن گرما و رطوبت ۹۰ دقیقه کامل بازی کردند، عملکردی تحسین‌برانگیز داشتند اما اگر می‌خواهیم در این سطح رقابت کنیم، باید بهتر از این باشیم.

سرمربی اسکاتلند درباره روند بازی نیز گفت: در چهار یا پنج دقیقه ابتدایی توپ را خوب به گردش درآوردیم اما سپس مرتکب اشتباه شدیم. در این سطح نمی‌توانید چنین اشتباهاتی انجام دهید، چون بلافاصله تحت فشار قرار می‌گیرید و شب سختی در انتظار شما خواهد بود.

کلارک در ادامه با اشاره به وضعیت دشوار تیمش در گروه مسابقات گفت: صادقانه بگویم، فکر می‌کنم به خانه برمی‌گردیم. فقط برای اسکاتلند ممکن است که پس از یک بازی نخست قابل برد، با تیم‌های پنجم و ششم رده‌بندی جهان روبه‌رو شود.

تیم ملی اسکاتلند در پایان مرحله گروهی موفق شد از سه مسابقه خود ۳ امتیاز کسب کند. این تیم اکنون برای صعود به مرحله حذفی به عنوان یکی از هشت تیم برتر سوم گروه‌ها، علاوه بر نتایج خود، چشم‌انتظار نتایج سایر دیدار‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما