سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال در هرمزگان

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۹:۵۶
کد خبر: ۲۳۵۸۳۵۶
برنا-گروه استانها:یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال در هرمزگان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهرمجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز گفت: زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال و در قالب پویش گذشت به عشق امام حسین (ع) برای ایران همدل، همزمان با عاشورای حسینی آزاد شد.

وی افزود: این زندانی با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت و به زندگی بازگشت.

قهرمانی ضمن تقدیر از اولیای دم این پرونده بابت گذشت انسانی و فداکارانه‌شان، این اقدام خداپسندانه را الگویی ماندگار در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) عنوان کرد و از همکاری تمام عوامل مؤثر در این سازش تشکر نمود.

نظر شما