سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

شهادت ۳ لبنانی حاصل نقض مجدد آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۵:۵۲
کد خبر: ۲۳۵۸۴۰۰
برنا - گروه بین الملل: در حالی‌که هیئت لبنانی با طرف صهیونیستی در آمریکا مذاکره می‌کند ارتش رژیم صهیونیستی به جنگ افروزی و نقض آتش‌بس لبنان ادامه می‌دهد.

به گزارش برنا،‌ خبرگزاری ملی لبنان امروز گزارش داد که در پی هدف قرار گرفتن یک خودروی هوندا سی آر وی توسط یک پهپاد اسرائیلی در جاده بین زوطر الشرقیه و میفدون، سه نفر شهید و یک نفر زخمی شد.

خبرگزاری ملی همچنین گزارش داد که نیروهای صهیونیست پس از هشدار دیروز به ساکنان برای تخلیه شهر قبل از ساعت ۵ بعد از ظهر، چندین خانه را در شهر عین عرب در مرجعیون به آتش کشیدند.

این در حالی است که هیئت لبنانی برای شرکت در سومین روز از پنجمین دور مذاکرات لبنان و رژیم صهیونیستی وارد وزارت امور خارجه آمریکا در واشنگتن شد.

انتهای پیام/

نظر شما