طبق اعلام فدراسیون تنیس، در ادامه رقابتهای بخش دونفره تور جهانی تنیس تیم ایران متشکل از علی یزدانی و سامیار الیاسی به مصاف تیمی از فرانسه رفتند که این بازی در پایان با نتایج ۵ بر ۷، ۶ بر یک و ۱۰ بر ۷ به سود فرانسه به پایان رسید.
گفتنی است نمایندگان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه آماده میکنند، رقابتهایی که از ۲۲ تیرماه به میزبانی کوالالامپور مالزی آغاز خواهد شد. در این مسابقات تیم های تنیس ایران، ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، فیلیپین، مالزی و ازبکستان حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر به مسابقات پلیآف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/