سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دو گلبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی برای پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ دعوت شدند

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۲:۵۳
کد خبر: ۲۳۵۸۶۲۱
برنا-گروه استانها:محمد پرنیا و حسن جعفری، دو ورزشکار شایسته استان اردبیل، به نوزدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان نابینایان و کم‌بینایان کشور برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل: نوزدهمین مرحله اردوی تیم ملی گلبال بزرگسالان آقایان از پنجم تا سیزدهم تیرماه ۱۴۰۵ به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

در این مرحله از اردو، ۱۲ ورزشکار از ۶ استان کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی با هدف آماده‌سازی برای حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ ژاپن دنبال خواهند کرد.

دعوت محمد پرنیا و حسن جعفری به اردوی تیم ملی، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه ارزشمند ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان اردبیل در عرصه ورزش قهرمانی کشور است و امید می‌رود این دو ملی‌پوش با تداوم روند آماده‌سازی، در ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا قرار گیرند.

نظر شما