سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

ناصری: دیدار با ژاپن برخلاف نتیجه، بازی‌ تماشاگرپسندی بود

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۴:۲۰
کد خبر: ۲۳۵۸۷۱۵
برنا- گروه ورزشی؛ مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل ژاپن گفت: آینده از آن ماست و می‌توانیم در ادامه مسیر شرایط خیلی بهتری را رقم بزنیم.

به گزارش برنا، سید عیسی ناصری پس از دیدار ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: اگر بازی را دیده باشید، واقعا مسابقه زیبایی ارائه دادیم. در دو ست اول نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما در ادامه بچه‌ها برگشتند و با تمام توان تلاش کردیم تا بازی را به سود خودمان تمام کنیم، هرچند در نهایت موفق نشدیم.

وی با بیان این‌که در ست سوم تا پنجم احساس می‌کنم آن سرویسی را که از خودمان انتظار داشتیم را اجرا کردیم، تصریح کرد: تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم. فکر می‌کنم بازی تماشاگرپسندی بود، حتی اگر نتیجه به نفع ایران رقم نخورد.

مدافع میانی تیم ملی درباره شرایط فعلی تیم گفت: این تیم اینجاست که تجربه کسب کند و روز به روز بهتر از قبل شود. نگاه ما به آینده است و احساس می‌کنم این تیم ظرفیت پیشرفت زیادی دارد.

ناصری افزود: هنوز چیزهای زیادی داریم که باید اول به خودمان، بعد به مردم، خانواده‌ها و کشورمان ثابت کنیم. امیدوارم تیمی بسازیم که مردم از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند.

وی تاکید کرد: احساس می‌کنم آینده از آن ماست و می‌توانیم در ادامه مسیر شرایط خیلی بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما