سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حدادی: برخی باید خودشان خجالت بکشند و از پرسپولیس بروند/ کار ما با اوسمار تمام شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۶ - ۰۰:۰۶:۳۹
کد خبر: ۲۳۵۸۷۴۵
برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست برابر چادرملو با انتقاد تند از عملکرد بازیکنان تاکید کرد برخی از آنها اگر واقعا پرسپولیس و هواداران را دوست دارند، باید از این تیم جدا شوند.

به گزارش برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در پلی‌آف نخست تورنمنت سه جانبه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲، با نتیجه ۲ بر یک مقابل چادرملو اردکان شکست خورد و از رسیدن به آسیا بازماند. پیمان حدادی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس از این دیدار در جمع خبرنگاران به شدت از عملکرد بازیکنان انتقاد کرد.

تمام تلاشمان را کردیم، اما بازیکنان ناامیدمان کردند

حدادی درباره این شکست گفت: ما در بخش مدیریتی وظیفه داشتیم شرایط را به سمتی ببریم که تکلیف سهمیه آسیا در زمین مسابقه مشخص شود. در دو ماه گذشته تمام تلاشمان را انجام دادیم تا این فرصت برای تیم فراهم شود، اما واقعا نمی‌دانم بازیکنانی که نزدیک به یک ماه تمرین کرده‌اند، چرا چنین نمایشی ارائه دادند.

مشکل از کادر فنی نیست؛ چند مربی آمدند و رفتند

وی ادامه داد: اوسمار، هاشمیان، کارتال و گاریدو آمدند و رفتند. واقعا مگر همه کادرهای فنی مشکل داشتند؟ نیمی از بازیکنان ما ادعای ملی‌پوش بودن دارند، اما این چه نوع بازی کردنی بود؟ چقدر هوادار باید حرص بخورد و استرس بکشد؟

همه امکانات را فراهم کردیم

مدیرعامل پرسپولیس افزود: اگر باشگاه برای بازیکنان کم گذاشته، بگویند. قراردادهایشان را به موقع گرفتند، بهترین امکانات، اردوی پیش‌فصل و اردوی نیم‌فصل را در اختیارشان گذاشتیم. واقعا نمی‌دانم مشکل چیست. فقط دنبال اسم و رسم هستند. وقتی بازیکن بیشتر دنبال مسائل شخصی و کسب‌ و کار خودش باشد، طبیعی است که تمرکز لازم را برای مسابقه نداشته باشد.

تیمی که سه جلسه تمرین کرده، نباید ما را شکست بدهد

حدادی با اشاره به شرایط چادرملو اظهار داشت: تیمی که فقط سه جلسه تمرین کرده نباید بتواند پرسپولیس را شکست بدهد. بازیکنی که سه هفته تمرین کرده و ادعای ملی‌پوش بودن دارد، باید بتواند مقابل تیمی با میانگین سنی پایین‌تر برنده شود.

بزرگ بودن را باید در زمین ثابت کنند

وی تصریح کرد: بزرگ‌تر بودن فقط با حرف نیست؛ باید در زمین مسابقه و نتیجه گرفتن خودش را نشان بدهد. بازیکن وظیفه دارد مقابل هوادار پاسخگو باشد، چون برای بازی کردن پول گرفته است.

برخی بازیکنان فقط از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی بازیکنان فقط از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنند. اگر هوادار برایشان مهم است، باید سرشان را پایین بیندازند و در زمین بجنگند، نه اینکه چنین نمایشی داشته باشند.

اگر پرسپولیس را دوست دارند، خودشان جدا شوند

حدادی در ادامه با انتقادی تند اظهار داشت: بعضی از بازیکنان که خودشان هم می‌دانند منظورم چه کسانی هستند، اگر واقعا پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارند و از این اتفاق خجالت می‌کشند، بهتر است خودشان قراردادشان را فسخ کنند و بروند دنبال زندگی‌شان. ما دو ماه تلاش کردیم تا شرایطی فراهم شود که تیم به آسیا برسد و هواداران خوشحال شوند، اما نتیجه این شد.

مدیریت شانس آسیایی را زنده کرد

وی در پاسخ به انتقاداتی درباره عملکرد مدیریت باشگاه گفت: زمانی که این مدیریت آمد، تیم در رده ششم جدول قرار داشت، اما ما کاری کردیم که پرسپولیس تا این مرحله برای کسب سهمیه آسیا شانس داشته باشد. این موضوع را هم باید در نظر گرفت.

اسکوچیچ یکی از گزینه‌های ماست

حدادی درباره وضعیت نیمکت پرسپولیس نیز اظهار داشت: موضوع همکاری با اوسمار تمام شده و هیات مدیره درباره ادامه همکاری یا انتخاب سرمربی جدید تصمیم خواهد گرفت. دراگان اسکوچیچ یکی از گزینه‌های ماست، اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

خداداد عزیزی با پرسپولیس توافقی ندارد

وی در پایان درباره شایعات مربوط به حضور خداداد عزیزی در پرسپولیس گفت: او هیچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و تاکنون نیز توافقی با او انجام نشده است. همچنین درباره سرپرست تیم هم هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما