سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استاندار خوزستان: صرفه‌جویی مردم ضامن پایداری برق در بخش‌های حیاتی استان است

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۰:۱۰
کد خبر: ۲۳۵۸۷۴۶
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق در شرایط گرمای طاقت‌فرسا و شرجی هوا، همراهی مردم در صرفه‌جویی را ضامن پایداری شبکه، حفظ تولید کارخانه‌ها و تامین برق بخش‌های حساس همچون بیمارستان‌ها و چاه‌های کشاورزی دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده ضمن حضور در مجالس عزاداری تاسوعای حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از صدر اسلام تا دوران انقلاب، دفاع مقدس و جنگ‌های تحمیلی دوازده روزه و رمضان، اظهار کرد: از همه شهروندان عزیز می‌خواهم که در مصرف برق صرفه‌جویی را به سطح مطلوب برسانند تا این انرژی ارزشمند بتواند پاسخگوی نیازهای همه هم‌استانی‌ها شود.

او با اشاره به شرایط دشوار آب و هوایی و گرمای شدید همراه با شرجی، گفت: گرچه رعایت مستمر صرفه‌جویی در چنین شرایطی شاید به صورت کامل امکان‌پذیر نباشد، اما تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است، این مهم را محقق کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه شبکه برق علاوه بر مصارف خانگی، تامین‌کننده انرژی چاه‌های کشاورزی، صنایع و خدمات است، هشدار داد: اگر کارخانه‌ها نتوانند برق کافی داشته باشند، تولیدشان کاهش می‌یابد و نگهداشت نیروی انسانی در این واحدها با مشکل مواجه می‌شود.

مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان بر لزوم تامین پایدار برق برای بخش‌های حیاتی همچون بیمارستان‌ها، بازار، کشاورزی، صنعت و خدمات تاکید کرد و افزود: مطمئنم هم‌استانی‌های عزیز تا جایی که بتوانند این امر را رعایت خواهند کرد.

موالی‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم، شبکه برق استان بتواند پاسخگوی نیازهای اساسی همه بخش‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما