به گزارش برنا، کریم باقری پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان در پلیآف کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲، در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز این برد را به تیم چادرملو، کادر فنی و مجموعه این باشگاه تبریک میگویم. متاسفانه ما بازی را باختیم و واقعا هم بازی خوبی ارائه نکردیم. دیگر حرف خاصی برای گفتن وجود ندارد.
باقری درباره انتقادها از عملکرد بازیکنان گفت: وقتی یک تیم شکست میخورد، فقط بازیکنان مقصر نیستند. کل مجموعه باشگاه باخته و نمیتوان تقصیر را فقط گردن یک نفر انداخت. متاسفانه در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی بر پرسپولیس حاکم نبوده است. تغییرات متعدد در کادر فنی، جابجایی بازیکنان و اتفاقات مختلف دست به دست هم داد تا نتایج خوبی برای تیم رقم نخورد.
وی افزود: امیدوارم باشگاه با یک برنامهریزی درست، مانند سالهای موفق گذشته، هم در جذب بازیکن و هم در انتخاب کادر فنی تصمیمات مناسبی بگیرد تا پرسپولیس دوباره به جایگاه واقعی خود بازگردد.
باقری درباره مطرح شدن نام دراگان اسکوچیچ برای هدایت پرسپولیس در حالی که تیم سرمربی داشت، گفت: متاسفانه این اتفاقات در فوتبال ایران رخ میدهد. تیم سرمربی داشت اما همزمان صحبت از مربی دیگری مطرح شد. این مسائل فقط حاشیه ایجاد میکند و پرسپولیس هم به اندازه کافی با حاشیه روبرو است. چنین اتفاقاتی قطعا به تیم ضربه میزند.
انتهای پیام/