به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولیالله حیاتی با بیان اینکه ۲۰ هزار زایر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند، اظهار کرد: از این تعداد حدودا ۱۴ هزار زایر از پایانه شلمچه و ۶ هزار زایر از پایانه مرزی چذابه وارد عراق شدند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: در راستای استقبال از زایران و همچنین جا به جایی آنان به پایانههای مرزی و بالعکس اقدام های لازم انجام شده و ظرفیتها و امکان های استان بسیج شده تا رفاه حال آنان تامین شود.
انتهای پیام/