به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص هفته صرفهجویی برق و پویش«۲۵ درجه؛ قرار همدلی» اظهارداشت: با آغاز دوران اوج مصرف برق، اراده جمعی و عزم همگانی برای مدیریت مصرف انرژی ؛ ضرورتی انکارناپذیر در پایداری شبکه برق کشور وتداوم نعمت برق به عنوان ضربان زندگی در رگ های حیات جامعه به شمار می آید.
وی افزود: هفته صرفهجویی در مصرف برق، مجالی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای یادآوری مسئولیت همگانی در مصرف بهینه انرژی و اصلاح رفتار مصرفی شهروندان است.
اینانلو یاداورشد: پویش«۲۵ درجه؛قرار همدلی» ایرانیان به ما یادآوری می کند که می توان با یک اقدام ساده اما اثرگذار و تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی عدد ۲۵ درجه سانتیگراد؛ در مسیر پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز خاموشی و محدودیت های احتمالی گام نهاده و به سهم خویش در تداوم روشنایی وآبادانی ایران عزیز اسلامی، کوشا باشیم.
اینانلو تصریح کرد: قرار همدلی ایرانیان در پویش ملی "۲۵ درجه" تبلور عینی و تجسم عملی«حقالناس» و امانتداری در راه حفظ منافع ملی و صیانت از منابع انرژی کشور به عنوان امانت نسل های آینده است و صرفه جویی در مصرف برق،یعنی همدلی و همراهی برای پیشرفت و تعالی میهن وآینده ای روشن برای همگان است.
وی بیان کرد: تحقق صرفهجویی، با تغییرات کوچک اما تاثیر گذار در زندگی روزمره مانند خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی گرفته تا تنظیم دمای کولرها بر روی دمای آسایش و استفاده از دور کند کولر های آبی، نقشی تعیینکننده در رفع ناترازی انرژی در کشور دارد.
این مدیر گفت: به نمایندگی از خادمان مردم در صنعت برق استان از عموم مردم شریف استان، اصناف، کسبه، کشاورزان، صنعتگران. هیئتهای مذهبی، کانونهای مساجد، ادارات و نهادهای مختلف دعوت میکنم تا با پیوستن به این پویش ملی و قرار همدلی و یکرنگی و پاسداشت سنت حسنه صرفهجویی، پیشگام همراهی و تلاش در راه سربلندی استان و پیشرفت ایران سرافراز باشند.
انتهای پیام