به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در جریان گشت و کنترل در مناطق آزاد به سه نفر متخلف شکار غیرمجاز مشکوک شده و پس از بازرسی از آنان، لاشه دو رأس قوچ وحشی را کشف و ضبط کردند.
صادقی افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح ساچمهزنی به همراه ادوات شکار از متخلفان کشف و ضبط شد.
وی گفت: براساس دستور دادستان شهرستان، متخلفان بازداشت شده و دو دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات افزود: پرونده متخلفان دستگیر شده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.