به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی، محمد خوشآینه، مدیرکل این اداره، با اشاره به حوادث تلخ سالهای اخیر در برخی جایگاههای سوخت استان، تأکید کرد: «در این نشست، راهکارهای ارتقای ایمنی، الزامات اخذ گواهینامه ایمنی و نحوه اجرای ماده ۸۷ قانون کار بررسی شد و مقرر گردید همکاری دستگاههای مسئول برای نظارت دقیقتر بر جایگاهها افزایش یابد.»
وی با اعلام برگزاری دورههای تخصصی ایمنی برای کارگران، متصدیان و بهرهبرداران افزود: «آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، کلید اصلی کاهش مخاطرات و صیانت از جان شهروندان و کارگران است.»
گفتنی است بر اساس این مصوبات، بازرسیهای سرزده از جایگاههای سوخت استان تشدید شده و اجرای کامل آییننامههای ایمنی شرکت ملی پخش، بهعنوان یک اولویت جدی پیگیری خواهد شد.