به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، همزمان با برگزاری مراسم عزاداری دهه نخست محرم، یکی از خیران یزدی برای دومین سال متوالی بخشی از نذورات مراسم روضه خود را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.
محمد ایراننژاد که هر سال مراسم روضه «العباس» را برگزار میکند، امسال نیز با حضور در ستاد مردمی دیه استان یزد، مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای مشارکت در آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد اهدا کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری مجالس عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را توفیقی ارزشمند میداند، اظهار کرد: بهترین دستاورد این مراسم، یاری رساندن به نیازمندان است و خوشحال هستم که برای دومین سال پیاپی توانستهام در کنار برگزاری روضه، سهمی در آزادی یک زندانی غیرعمد داشته باشم.
این خیر یزدی افزود: بخشی از این مبلغ را شخصاً پرداخت کرده و بخش دیگر نیز با همراهی و مشارکت عزاداران و دوستداران اهلبیت (ع) که در مراسم حضور داشتند، تأمین شده است.