عرشیا غفوری ملیپوش و نخستین لژیونر هاکی روی یخ ایران، در گفتوگو با خبرنگار ورزشی برنا در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابتهای اخیر اظهار داشت: مقابل روسیه تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی انجام دادیم اما متاسفانه به نتیجه دلخواه نرسیدیم. این بار با تیمی جوان راهی مسابقات شدیم و همه با یک هدف مشترک جنگیدیم. شاید به هدفمان نرسیدیم ولی از تلاشی که انجام دادیم راضی هستم.
وی در مورد ارزش این مدال و مهمترین دستاوردش از این مسابقات گفت: این مدال را به پدر و مادرم تقدیم میکنم که در تمام این سالها بزرگترین حامیام بودند. مهمترین درسی هم که از این تورنمنت گرفتم این بود که هر زمان تیم یکدل و متحد باشد، بهترین نتایج به دست میآید.
لژیونر هاکی روی یخ ایران در خصوص بهترین خاطرهاش از این رقابتها افزود: دریافت جایزه آقای گل و بهترین گل تورنمنت بدون شک شیرینترین لحظه این مسابقات برایم بود. از هواداران هم میخواهم حداقل یک بار از نزدیک یک مسابقه هاکی روی یخ را تماشا کنند، چون مطمئنم از جذابیت این رشته لذت خواهند برد.
غفوری در پایان درباره اهداف آینده تیم ملی خاطرنشان کرد: هدف بعدی ما حضور موفق در مسابقات جهانی است و تمام تلاشمان را میکنیم تا با مدالی ارزشمند برگردیم. اگر قرار باشد چیزی را تغییر بدهم، فقط دوست داشتم بازی فینال را با پیروزی به پایان برسانیم.
انتهای پیام/