سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

طی حکمی از سوی معاون امورهنری

حمیدرضا اردلان باز هم دبیر جشنواره ملی موسیقی جوان شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۶:۳۲
کد خبر: ۲۳۵۹۳۴۱
برنا - گروه فرهنگ و هنر: مهدی شفیعی معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به‌عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب کرد.

مهدی شفیعی در حکمی حمیدرضا اردلان را به‌عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب و در نشستی با حضور احمدحسین فتائی مشاور اجرائی معاونت امور هنری، بابک رضائی مدیرکل دفترموسیقی و اسحاق شکری مدیرعامل انجمن موسیقی ایران حکم دبیری را به اردلان اعطا کرد.

معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم اردلان نوشته است: نظر به دانش و تجارب ارزنده هنری جنابعالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر امورموسیقی به موجب این حکم، به‌عنوان «دبیر نوزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره‌گیری از ظرفیت استادان ارجمند موسیقی و بهره‌‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته، جشنواره‌ای برخوردار از شاخصه‌های فرهنگی و امتیازات هنری قابل قبول در پیش داشته باشیم.
 
حمیدرضا اردلان مدرس دانشگاه، پژوهشگر و موسیقى شناس سه دوره به‌عنوان دبیر جشنواره ملی موسیقی جوان و چندین دوره نیز به عنوان مشاور دبیر و داور بخش موسیقی نواحی این جشنواره حضور داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما