سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

رونمایی و تحویل ۱۰ هزار سند مالکیت در یزد همزمان با هفته قوه قضائیه

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۷:۰۲
کد خبر: ۲۳۵۹۳۸۸
برنا- گروه استانها: همزمان با هفته قوه قضائیه، ۱۰ هزار سند مالکیت اراضی و املاک در استان یزد رونمایی و تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، همزمان با هفته قوه قضائیه، آیین رونمایی و تحویل ۱۰ هزار سند مالکیت اراضی و املاک استان یزد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه یزد و اعضای شورای قضایی برگزار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد در این مراسم اظهار کرد: اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، سند تحول و تعالی و سایر تکالیف سازمانی، روند رسیدگی به پرونده‌های ثبتی و صدور اسناد مالکیت را در استان شتاب بخشیده است.

مهدی اقبال افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده و در چارچوب مصوبات کمیته استانی نظارت بر اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، برنامه رونمایی و تحویل گسترده اسناد مالکیت در هفته قوه قضائیه اجرایی شد.

وی با اشاره به ترکیب اسناد صادرشده بیان کرد: در این طرح، ۱۰ هزار سند مالکیت شامل پنج هزار سند مربوط به نهضت ملی مسکن، هزار و ۶۰۰ سند موقوفات، دو هزار سند روستایی، ۲۰۰ سند مربوط به مساجد و حسینیه‌ها و همچنین اسناد سایر بخش‌ها صادر و به مالکان تحویل شده است.

دبیر کمیته استانی نظارت بر اجرای قانون الزام در یزد در پایان از شهروندان خواست با توجه به راه‌اندازی سامانه «ساغر» و امکان ثبت ادعا، هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف وضعیت املاک و دریافت اسناد مالکیت خود اقدام کنند تا در آینده با مشکلات حقوقی و ثبتی مواجه نشوند.

 
نظر شما