سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

استقلال در لیگ برتر جودو

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵:۴۵
کد خبر: ۲۳۵۹۳۹۳
برنا - گروه ورزشی: باشگاه استقلال در فضل پیش روی لیگ برتر جودو تیم‌داری خواهد کرد.

به گزارش برنا، علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامه‌ای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.

با موافقت فدراسیون جودو، باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش مردان و زنان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما