به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهران احمدی بلوطکی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت هفت صبح امروز، یکشنبه هفتم تیرماه ماه، گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه مینیبوس در محدوده منطقه دعبل خزاعی، به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام شد که بلافاصله تیمهای عملیاتی از آبادان و اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
او گفت: در این سانحه، شش سرنشین مرد مصدوم شدند که تیم فوریتهای پزشکی مستقر در منطقه، پس از انجام اقدام های حیاتی و تثبیت وضعیت اولیه، مصدومان را برای تکمیل فرآیند درمان به بیمارستان سینا کارون منتقل کرد.
رییس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه خوشبختانه این سانحه تلفات جانی در پی نداشته، بر لزوم رعایت اصول ایمنی در رانندگی تاکید کرد.
احمدی بلوطکی در پایان از تمامی رانندگان خواست با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سرعت غیرمجاز و همچنین توجه به تابلوها و علایم هشداردهنده جادهای، از بروز حوادث تلخ پیشگیری کرده و سلامت خود و سایر رانندگان و سرنشینان را حفظ نمایند.
انتهای پیام/