به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ در پایان این رقابتها، آریا مام عبدالله از آذربایجان غربی (نفر اول) و محمد سعیدآبادی از کیش (نفر دوم) به عنوان دو ژیمناست انتخاب شده به اردوی تیم ملی راه یافتند.
ابوالفضل کیماسی از اصفهان نیز به عنوان ژیمناست ذخیره در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ داود عزیزی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان به همراه همتی نژاد رئیس هیئت ژیمناستیک استان از این مسابقات بازدید کردند.