سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حضور سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲:۰۳
کد خبر: ۲۳۵۹۵۶۷
برنا - گروه سیاسی: سخنگوی دولت در چهل و پنجمین سالروز شهادت آیت‌الله محمد بهشتی حضور یافت.

فاطمه مهاجرانی به نمایندگی از دولت چهاردهم در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید بهشتی که در کانون توحید برگزار شد، حضور یافت. در این مراسم همچنین مهدی هاشمی رفسنجانی، علیرضا و محمدرضا بهشتی،  فرشاد مومنی، محمود صادقی، علی جنتی و غلامرضا ظریفیان حاضر شدند.

انتهای پیام

نظر شما