فاطمه مهاجرانی به نمایندگی از دولت چهاردهم در مراسم بزرگداشت آیتالله شهید بهشتی که در کانون توحید برگزار شد، حضور یافت. در این مراسم همچنین مهدی هاشمی رفسنجانی، علیرضا و محمدرضا بهشتی، فرشاد مومنی، محمود صادقی، علی جنتی و غلامرضا ظریفیان حاضر شدند.
انتهای پیام