سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۳۵۹۵۹۸
برنا - گروه سیاسی: وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه نوشت: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.

به گزارش برنا از وزارت کشور، در متن پیام اسکندر مومنی وزیر به مناسبت هفته قوه قضاییه آمده است: هفتم تیرماه، روز قوه قضائیه، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت جایگاه رفیع این نهاد عدالت‌گستر و تجلیل از خدمات شبانه‌روزی و تلاش‌های خالصانه قضات شریف و کارکنان خدوم دستگاه قضا در سراسر کشور است؛ روزی که با یاد و خاطره معمار بزرگ این قوه، شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش گره خورده است.

در ادامه این پیام آمده است: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.

وزیر کشور در پیام خود آورده است: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران، مأمن و پناهگاه ستمدیدگان، ضامن اجرای قانون و مظهر عدالت و امنیت اجتماعی است. کارآمدی، استقلال و اقتدار این قوه، نقشی حیاتی و بی‌بدیل در حفظ انسجام ملی، صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و توسعه پایدار کشور ایفا می‌کند.

در ادامه پیام مومنی آمده است: اینجانب با گرامیداشت این روز بزرگ، از همت والا و تلاش‌های ارزنده رئیس محترم قوه قضائیه و تمامی مسئولان، قضات و کارکنان این مجموعه در راستای گسترش عدل و احقاق حق، تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون آنان را در مسیر خدمت به ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام

نظر شما