کاوه موسوی رکورددار پرتاب چکش ایران در بازی های آسیایی اینچئون عملکرد خوبی نداشت و از گردونه رقابت ها حذف شد. موسوی برای رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا به تیم ملی دعوت شده است تا برای رقابت های سال آینده که در چین برگزار می شود خود را آماده کند. موسوی در گفت وگو با خبرنگار برنا درباره شرایطش صحبت کرده است.
*شرایط فعلیات چگونه است، تمرینات خود را آغاز کردهای؟
بله، تمرینات خودم را آغاز کرده ام. به علت آسیب دیدگی قبلی تمرینات اختصاصی خود را با پدرم در ارومیه انجام می دهم البته در اردوها مقطعی فدراسیون هم شرکت می کنم.
*شرایط آمادگی چگونه است؟
چون مصدوم بودم در دوران ریکاوری و در حال فیزیوتراپی و آماده شدن برای مسابقات سال آینده هستم.
*با توجه به شرایط خود و رکوردها قهرمانی آسیا در چین را چگونه پیشبینی میکنی؟
پیش بینی خاصی ندارم و نمی توانم دقیق تخمین بزنم. امیدوارم به یک نتیجه خوب برسم و در رقابت های قهرمانی آسیا در چین جبران مافات کنم.
*برای برگزاری اردوهای خارجی چه برنامهای داری؟
فدراسیون برنامه ای تصویب کرده است که فقط حدادی می تواند مربی خارجی داشته باشد. خبری از اردوهای برون مرزی ندارم.
*در طول این مدت بعد از بازیهای آسیایی اینچئون با فدراسیون تماس داشتهای؟
موقعی که به اوج برسم بیشتر با فدراسیون تماس می گیرم تا از برنامه ها باخبر بشویم. فدراسیون هم پیگیر سلامتی من هست و زنگ می زنند.
*قبل از مسابقات اینچئون به اردو رفتی، اما موفق نبودی فکر میکنی این اردوها موثر است؟
ابتدا باید بگویم در جایگاهی نیستم که در مورد کاروان دو و میدانی نظر بدهم. قبل مسابقات آسیایی در اردوهای قشم، ارومیه و بلاروس شرکت کردیم البته 18 روز قبل مسابقه یکی از 2 عضله پای من پاره شد. MRI نگرفتم و گفتند خوب می شود اما متاسفانه با فیزیوتراپی بدتر شد. 2 روز قبل مسابقه به رئیس فدراسیون گفتم و امیدوار بودم با کمک دکترها 15 روزه خوب بشوم. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نتیجه ای نگرفتم. در حقیقت مشکل مصدومیت باعث ناکامی من شد و ربطی به اردوی خارجی نداشت. امیدوارم با تجربیات قبل، مشکلات تکرار نشود و بتوانم برای کشورم افتخار کسب کنم.