به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا سهیلی با اشاره به مذاکرات انجام شده با سرکنسولگری ایران در بصره عراق، عنوان کرد: با توجه به سفر سالانه حدود 2.5 میلیون گردشگر عراقی با اهداف تجارتی، سیاحتی، زیارتی و درمانی به کشور، ضرورت استفاده بهینه از این ظرفیت توریستی احساس می شود.
وی افزود: واحد گردشگری سلامت موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری در راستای بهره گیری از ظرفیتهای های خوب پزشکی و درمانی در مشهد، این آمادگی را دارد تا در جهت ساماندهی و ارائه خدمات درمانی و اقامتی به گردشگران عراقی برنامه ریزی کند.
مدیرموسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: توانمندی های متنوعی در حوزه های مختلف صنعت گردشگری در موسسه وجود دارد که می توان با ارائه طرح ها و برنامه های کارشناسی شده از آن برای ارائه خدمات به گردشگران و زائران عراقی علی بن موسی الرضا(ع) استفاده کرد.